بنیتس: فشار اخراج شدن را حس نمی کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتس: فشار اخراج شدن را حس نمی کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتس: فشار اخراج شدن را حس نمی کنم

بنیتس: فشار اخراج شدن را حس نمی کنم


http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1394/9/5/1350685_837.jpg
رئال که پس از شکست تلخ در ال کلاسیکو، صاحب 5 برد متوالی شده بود هفته گذشته در زمین ویارئال با نتیجه 1-0 شکست خورد و شانس نزدیکتر شدن به بارسا را از دست داد. رئال حالا با 5 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا و اتلتیکو، در جایگاه سوم قرار دارد و صندلی رافا بنیتس نیز لرزان تر از همیشه به نظر می رسد.

بنیتس در نشست خبری امروز خود در مورد مطرح شدن نام هایی چون زیدان و مورینیو برای جانشینی وی گفت:" خوشبختانه کارنامه من مشخص است. در هر لیگی که بوده ام کسب افتخار کرده ام و در رئال نیز هدفم ادامه همین روند است. با احترام به همه، با کار و تلاش زیاد قصد دفاع از حیثیت رئال مادرید را دارم."

سرمربی رئال در مورد بازی فردا برابر رایو گفت:" برابر رایو مثل همیشه هدفمان پیروزی است. مقابل ویارئال یک نیمه بد بودیم و در طی هفته با آنالیزهای دقیق سعی کرده ایم اشتباهاتمان را اصلاح کنیم.برای پیروز شدن بر رایو باید بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم و اگر در زدن ضربات آخر و استفاده از موقعیت هایمان با دقت عمل کنیم، نه تنها رایو که بر هر حریفی می توانیم غلبه کنیم. رایو تیمی هجومی است و باید در دفاع، متمرکز و باهوش باشیم."

جو احتمالا ملتهب ورزشگاه در بازی فردا:" هواداران رئال باهوشند و می دانند که برای حمایت از تیمشان چه باید بکنند. همیشه نیز چنین چیزی را از آنها شاهد بوده ایم. در سرود رئال می شنویم که زنده باد رئال و دیگر هیچ. پس همه باید برای اعتلای نام رئال تلاش کنیم که نکته کلیدی همین مساله است."

بنیتس در مورد فشار روی خود بخاطر احتمال اخراج از رئال گفت:" هیچ فشاری روی خودم حس نمی کنم و با خیال آسوده مشغول انجام کارهایم هستم."

نیمکت نشینی ها و وضعیت مبهم تونی کروس:" کروس یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پست خودش است. با او صحبت کرده ام و آماده است هرجایی که از او بخواهم بازی کند. او همیشه در دسترس و بازیکنی حیاتی برای ماست."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 آذر 1394 | 20:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.